La cuina es vida és un espai dedicat a la gastronomia que et convida a dir la teva, vers qualsevol inquietud relacionada amb el món dels fogons.

17/8/07

Entrevista amb la Carme Ruscalleda,


 Carme Ruscalleda
Cap de cuina i propietarai del restaurant
Sant Pau *** Michelin a San Pol de Mar


En la Gala de les III Jornades de la Galera

C.G.:COM VAN SER ELS SEUS INICIS EN EL MÓN DE LA CUINA?
C.R. Jo vaig començar de ben petita ja que era una cosa familiar. Vaig néixer
en una casa on tocava ajudar i em van donar la oportunitat de jugar amb els
aliments cosa que va fer que m’anés captivant el món de la cuina.

C.G.:QUIN VA SER EL PAS QUE LA VA FER SALTAR A LA FAMA?
C.R. treballar dia a dia sense trampes, sense mandra i així la fama arriba.

C.G.:EL PLAT MÉS EXTRANY QUE HA ELABORAT MAI?
C.R. jo no en faig de plats estranys, procuro no fer-los per una raó, que prim-
er me’ls he de creure jo i jo a la cuina demano no coses entranyes cosa que no
dic que no siguin sorprenents però de coses estranyes procuro no fer-ne.

C.G.:QUANTES PERSONES FORMEN EL SEU EQUIP DE CUINA?
C.R. A la cuina som 18 persones i en total de plantilla en som 30

C.G.:QUE VA SENTIR QUAN LI VAN ENTREGAR LES 3***?
C.R. Una gran força i una gran il·lusió, un renovar les energies i una reno-
vació de compromís per fer la feina ben feta per tant quan arriben a casa teva
aquestes estrelles han de lluir al màxim.

C.G.:QUIN CONSELL ENS DONA ALS ALUMNES QUE COMENCEM
ARA?
C.R. Als alumnes com que hauran escollit lliurement aquesta professió que
sàpiguen que és una de les feines que els reclamarà el millor de la seva vida
però que si la feina els agrada podran fer-ho sense cap mena d’esforç…


Aquesta entrevista esta estreta de la recista que em realitzat a l'Escola d'hoteleria i turisme de Cambrils amb l'ajuda dels seus alumnes, per poder gaudir mireu HIT http://www.xtec.es/ieshoteleriacambrils/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per dir la teva i agudar així a fer más sabrós aquest blog