La cuina es vida és un espai dedicat a la gastronomia que et convida a dir la teva, vers qualsevol inquietud relacionada amb el món dels fogons.

23/4/08

Ferrán Adriá es el mejor del planeta


LONDRES (AFP) — Por segundo año consecutivo, el restaurante 'El Bulli', de Ferrán Adriá, fue consagrado el lunes como el mejor restaurante del mundo, según una clasificación de los mejores 50 restaurantes elaborada por una revista británica.

Es el tercer año consecutivo en que 'El Bulli', ubicado en Cala Monjoi, Rosas (Girona), logra la distinción de la revista Restaurant Magazine, la biblia de la industria culinaria británica, según una clasificación elaborada por 560 expertos mundiales de la gastronomía.

El restaurante que ganó el segundo premio fue 'The Fat Duck', del chef inglés Heston Bluementhal, situado en Bray, a una hora de Londres.

"Para mi era impensable ganar este premio tres años seguidos", dijo Adriá, "es como un director de Hollywood que ganase el Oscar tres años seguidos". "Comparto mi premio con todos los chefs españoles y con los 70 empleados de 'El Bulli'", agregó.


El premio a Adriá, de 44 años, le fue entregado el lunes por la noche en una ceremonia en el Freemasons Hall, en el Covent Garden de Londres.

21/4/08

ModernAL'08


El proper 14 i 15 de maig es celebrarà al recinte de "Fira de Reus" el Fòrum ModernAL, punt de reunió del sector de l'Hoteleria i empreses relacionades amb la tecnologia dels aliments, amb la premisa "Cuina ràpid i menjar bé".

Destacats cuiners mostraran la seva cuina en els tallers, destaquen els estrellats* en Joan Bosch "r. Can Bosch" i Diego Campos "r.Rincon de Diego, altres com Xavier Ollé "r. Joila", Xavier Fabra "r. La Quinta Forca", Jian Yung Chen "r. Yokohama" i XAvier Ferraté "r. La Bresca" entre molts altres.

La nova edició de ModernAL'08 introdueix noves visions sobre gastronomia i territori i aprofundeix en la cuina d'assemblatge en els seus Diàlegs. Completen el Fòrum les jornades tècniques sobre formació, seguretat i qualitat alimentària organitzades per les principals associacions del sector a Tarragona...

http://www.modernal.cat/